söndag 21 april 2013

Jag har nog aldrig lyckats med det där med att vara normal.

Det händer allt som oftast att jag kommer på att jag inte gör saker på samma sätt som de flesta andra. Det gör mig inget. Det är inget jag nånsin strävat efter. Mitt mål är att anpassa livet efter mig och inte att anpassa mig efter livet. Inte så att jag tror att jorden kretsar kring mig. Långt ifrån. Utan mer att jag inte ser vitsen med att göra vissa saker när det enda argumentet att göra dem är för att alla andra gör så. Jag gör normala saker som att äta, dricka och sova liksom de flesta andra. Men på nåt sätt har jag lyckats med att göra även det "onormalt" Jag blandar gärna mat, jag dricker nästan aldrig medan jag äter, jag lyckas bara inte sova normala tider. Men jag tror faktiskt att jag mår bättre när jag följer mina instinkter istället för att kämpa med att passa in i en norm som inte är anpassad för just mig.

I den här bloggen kommer jag att ta upp exempel på saker jag gör och varför jag gör som jag gör. Hur du gör är upp till dig. Men mitt mål är lite att få andra att tänka efter själva. Och göra saker som passar DEM. =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar